Pretraga
Close this search box.

Uslovi online kupovine

Molimo Vas da pročitate dole navedeni tekst

Uslovi online kupovine

Uvod

Korišćenjem našeg internet sajta www.augusto.rs potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove Uslove online kupovine. Zadržavamo pravo da u bilo kom trenutku izmenimo Uslove, unošenjem izmena u ovaj tekst, pa proverite da li su se Uslovi online kupovine možda promenili od vaše poslednje posete

Osnovni pojmovi:

Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.augusto.rs  i svim njegovim sadržajima.

Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.

Prodavac tj. Trgovac u konkretnom slučaju je preduzeće Augusto d.o.o Beograd.

Porudžbenica je pismeno ili elektronska poruka, koja sadrži ugovorne odredbe koje Potrošač potpisuje izvan poslovnih prostorija Prodavca u nameri da zaključi ugovor.

Ugovor o prodaji na daljinu je ugovor zaključen između Prodavca i Potrošača u okviru organizovane prodaje ili pružanja usluga na daljinu bez istovremenog fizičkog prisustva Prodavca i Potrošača, isključivom upotrebom jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do trenutka zaključenja ugovora, uključujući i sam trenutak zaključenja.

Preduzeće Augusto d.o.o Beograd na svom internet sajtu ww.augusto.rs objavljuje slike i opise koji su samo informativno komercijalnog karaktera te su okvirni u pogledu teksture i boja stvarnih proizvoda i stoga se ne mogu smatrati osnovom za upoređivanjem sa stvarnim proizvodom, takođe ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima u stvarnosti. U slučajevima navedenog nesklada, između fotografije i isporučenog proizvoda, ne radi se o nedostatku proizvoda. Preduzeće Augusto d.o.o. Beograd zadržava pravo greške u opisima i slici proizvoda i nije odgovoran za greške u tekstu, slikama ili bilo kojem drugom delu sadržaja. Sve sadržaje www.augusto.rs  internet sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i preduzeće Augusto d.o.o Beograd se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu njegovim korišćenjem.

Sadržaji objavljeni na internet sajtu www.augusto.rs  vlasništvo su preduzeća Augusto d.o.o Beograd i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo ili stavljeni na korišćenje preduzeću Augusto d.o.o Beograd i ne mogu se koristiti bez naše prethodne saglasnosti.

Nije dozvoljeno menjati sadržaj našeg internet sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na našem internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Cene

Sve cene navedene na našem internet sajtu www.augusto.rs su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV i iskazane su dinarima.

Po zaključenju porudžbine na našem internet sajtu, dobićete potvrdu porudžbine na Vašu e-mail adresu. Potvrda porudžbine sadrži Vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja potvrde od strane preduzeća Augusto d.o.o Beograd na Vaš e-mail, Ugovor o prodaji na daljinu se smatra zaključenim. U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo Ugovor o prodaji na daljinu, bićete blagovremeno obavešteni.

Opis proizvoda

Preduzeće Augusto d.o.o. Beograd nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka.

Isporuka

Proizvodi koje poručite putem online prodavnice na našem internet sajtu biće isporučeni posredstvom kurirskih službi, a poručene proizvode plaćate u gotovini prilikom preuzimanja.

Troškove isporuke putem kurirske službe snosi Potrošač, po važećim cenovnicima i uslovima kurirskih službi.

Poručeni proizvod/i koji su u trenutku poručivanja imali oznaku „na stanju“ biće vam isporučeni u roku od maksimalno 10 (deset) radnih dana od datuma potvrde porudžbine od strane preduzeća Augusto d.o.o Beograd.

Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem telefonskog poziva ili elektronskom poštom na kontakt podatke koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda. Potrošač nema pravo da bez nadoknade odlaže izvršenje isporuke duže od 15 (petnaest) kalendarskih dana od datuma naručivanja, odnosno 1 (jedan) put. Ukoliko se isporuka odlaže duže od navedenog roka, odnosno ukoliko preduzeće Augusto d.o.o Beograd čuva Vaše poručene proizvode, Potrošač je dužan da plati naknadu od 100,00 RSD na dan, po svakom svakome pojedinačnom komadu proizvoda koji se čuva u okviru pošiljke.

Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba, Potrošač ili lice koje ovlasti Potrošač je dužan da sa licima koja dostave proizvod, otpakuje i detaljno vizuelno pregleda isti, da bi se uverio da li postoje nedostaci u količinama ili fizička oštećenja. Ukoliko postoje fizička oštećenja, Potrošač ima pravo da odbije prijem proizvoda.

Napominjemo da lice koje vrši dostavi proizvoda, ne vrši montažu proizvoda ili druge slične radnje.

Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj 066/5540-305 ili e-maila na adresu: webshop@augusto.rs.

Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.

Odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana isporuke poručenog proizvoda.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora o prodaji na daljiu izjavom koju mora dati na posebnom Obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji se dostavlja na e-mail prodavca webshop@augusto.rs, a obrazac preuzimate ovde.

Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja proizvoda u slučaju odustanka snosi potrošač. Roba se vraća na adresu prodavca navedenoj na Obrascu za odustanak.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i u originalnom pakovanju koje nije otvoreno, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, Prodavac će utvrditi da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje ovlašćeno lice u preduzeća Augusto d.o.o Beograd, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom potrošača u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da Potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je Potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije proizvode koja se vraća, ili dok Potrošač ne dostavi dokaz da je poslao proizvode Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Privatnost podataka

Prilikom online kupovine preduzeće Augusto d.o.o Beograd obrađuje sledeće vrste podataka o ličnosti:

Ime i prezime

Broj telefona

E-mail adresa

Adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat)

i drugi podaci neophodni za ispunjenje određene svrhe

Prilikom online kupovine, preduzeće Augusto d.o.o Beograd obrađuje Vaše podatke u svrhu pružanja usluga i izvršenja ugovornih i predugovornih aktivnosti, uključujući a ne ograničavajući se na pružanje usluga dostave kupljenih proizvoda na kućnu adresu, rešavanje po primljenim reklamacijama.

Obradu navedenih podataka vršimo u cilju zaključenja i izvršenja ugovora sa vama, kao i u cilju poštovanja zakonskih obaveza.

Pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo zaposleni kojima su isti neophodni za ispunjenje svrhe za koju su podaci o ličnosti prikupljeni, a kojima je u opisu posla obrada podataka o ličnosti.

Pored naših zaposlenih, u cilju pružanja određenih usluga, vaše podatke možemo da ustupimo trećim licima koji pružaju usluge u ime preduzeće Augusto d.o.o Beograd kao što su kurirske službe.

Preduzeće Augusto d.o.o Beograd će podatke o ličnosti čuvati samo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni, a nakon toga samo ukoliko postoji pristanak lica, zakonska obaveza ili legitiman interes.

U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite samo one podatke koje prikupljamo u cilju ispunjenja određenih zakonskih obaveza. Podatke koje nam dostavljate u cilju zaključenja i izvršenja ugovora i po osnovu pristanka, dostavljate isključivo na dobrovoljnoj bazi. S tim da napominjemo da bez svih podatka koji su nam neophodni za ispunjenje svrhe, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa Vama i pružimo Vam dogovorene usluge.

Za dodatne informacije o tome kako obrađujemo i postupamo sa vašim ličnim podacima možete se obratiti i na mail adresu webshop@augusto.rs ili putem pošte na adresu Sarajevska 47, Beograd.

Nastavkom kupovine na našem sajtu, smatraćemo da ste u potpunosti pročitali i razumeli uslove pod kojima obrađujemo vaše podatke o ličnosti i da ste nakon čitanja i razumevanja pristali na primenu istih.

Slanje obaveštenja i dokumentacije

Prihvatanjem ovih Uslova dajete saglasnost da Vam se obaveštenja i dokumentacija koja se odnose na Ugovor o prodaji šalju u elektronskom obliku, na Vašu e-mail adresu koju ste ostavili.

Prava i obaveze potrošača

Procedura za povrat proizvoda Potrošača u zakonskom roku

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će Potrošač tražiti od Prodavca da se kupljeni proizvod ili proizvode (u daljem tekstu: proizvodi) vrati iz više razloga. Zakon o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) to omogućava krajnjem Potrošaču. Postoje više vrsta povraćaja proizvoda u zavisnosti na čega se odnosi njena namera:

Pravo na zamenu proizvoda za drugi:

Ukoliko Potrošač nakon prijema proizvoda utvrdili da Potrošaču proizvodi ne odgovaraju ili želi da ih zameni za druge proizvode, Potrošač je u obavezi da postupi po dole napisanoj proceduri.

 

Potrošač proizvode može da vrati samo u sledećim slučajevima:

Potrošač zakonski može u slučaju poručivanja putem interneta tj. online prodavnice vratiti proizvode u roku od 14 dana od preuzimanja proizvoda, slanjem proizvoda kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.

Ukoliko su greškom Prodavca fakturisani proizvodi koje Potrošač nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja proizvoda je 14 dana od trenutka prijema proizvoda.

U navedenom roku Potrošač može proizvode vratiti bez ikakvog objašnjenja i tražiti da proizvode zameni za druge proizvode, uz doplatu ukoliko je to potrebno. Potrošača je u obavezi da proveri proizvode prilikom kupovine ili po prijemu od strane kurirske službe. Potrošač obaveštava Prodavca putem kontakt podataka navedenih na internet stranici ili dolaskom u prodajni objekat.

Ukoliko Potrošač vraća proizvode koje je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od dana prijema proizvoda od kurira. U tom slučaju Potrošač vraća:

– proizvode koje je kupio i garantni list (ukoliko ga je dobio),

– orgnalni fiskalni isečak –Račun,

i popunjen Obrazac za zamenu proizvoda – obrazac možete preuzeti ovde

Potrošač je dužan da vrati proizvode Prodavcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za zamenu proizvoda.

Troškove vraćanja i slanja proizvoda snosi Potrošač, osim u slučajevima kada Potrošač dobio pogrešne proizvode zbog greške Prodavca.

Nakon utvrđivanja da su proizvodi vraćeni u istom stanju kako su i poslata tj. prodati (neoštećeni, nekorišćeni, ispravni proizvodi i ambalaža ), vrši se zamena za neke druge proizvode, uz doplatu ako je to potrebno.

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja proizvodima na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost proizvoda.

Prodavac može da odloži zamenu proizvoda dok ne dobije proizvode koji se vraćaju, osim u slučaju kada je Prodavac ponudio da sam preuzme proizvode. Po prijemu ovako poslatih proizvoda služba reklamacije će utvrditi stanje i ispravnost proizvoda i ukoliko su ispoštovani gore navedeni kriterijumi odobriti zamenu proizvoda Potrošaču u skladu sa zakonskim obavezama.

Pravo na odustajanje:

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo Potrošača (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti ), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada su mu proizvodi predati. Prilikom odustanka Potrošač može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. U slučaju odustaka od ugovora, Potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za druge proizvode.

Prilikom povraćaja proizvoda obavezno je vratiti:

– proizvode koji se vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio),

– orgnalni fiskalni isečak – Račun,

i popunjen Obrazac o odustanku od zaključenog ugovora o prodaji na daljinu – obrazac možete pronaći ovde

Obrazac o odustanku od zaključenog ugovora o prodaji na daljinu proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslat Prodavcu.

Troškove vraćanja proizvoda snosi Potrošač, sem u slučajevima kada Potrošač dobije neispravne ili pogrešne proizvode zbog greške Prodavca.

Nakon utvrđivanja da su proizvodi vraćene u istom stanju kako su i poslati tj. prodati (neoštećeni, nekorišćeni i ispravni i proizvodi i ambalaža), vrši se povraćaj novca na žiro račun Potrošača.

Potrošač je dužan da proizvode vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac o odustanku od zaključenog ugovora o prodaji na daljinu. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvodi se više ne mogu vratiti. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li su proizvodi ispravni, nekorišćeni i neoštećeni. Potrošač odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodima, tj. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja proizvodima na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila njihova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda (ugradnja proizvoda) krivicom Potrošača, odbiće se vraćanje vrednosti proizvoda (cene) i proizvodi će Potrošaču biti vraćeni na trošak Potrošača.

Prodavac je dužan da Potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je Potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Ukoliko se ustanovi da su vraćeni proizvodi nekompletni, oštećeni, korišćeni, znači umanjena je njihova tržišna vrednost, Prodavac nije u obavezi da vrati vrednost kupljenih proizvoda.

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora:

– proizvodi koji se namenski naručuje na zahtev Potrošača;

– proizvodi proizvedeni prema posebnim zahtevima Potrošača ili jasno personalizovani;

– proizvodi koji su kupljeni u maloprodajnim objektima, s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.

Reklamacije na nesaobraznost proizvoda:

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost proizvoda koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine, od dana prelaska rizika na Potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom proizvoda i prirodom određene nesaobraznosti.

Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodima. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti prilikom montiranja samih proizvoda ili njegovih rezervnih delova. Pravo na saobraznost Potrošač gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda ili ukoliko nema dokaz o ugradnji rezervnog dela od strane ovlašćenog lica, kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane prodavca ili proizvođača. Takođe, nesaobraznim se ne može smatrati roba koja je nastala nesaobrazna zbog elementarnih nepogoda, udara groma, udara električne energije ili uzroka koji su nastali od drugog neispravnog dela što nije sastavni deo proizvoda na koju se odnosi reklamacija.

Zakon omogućava Potrošaču da izjasni nesaobraznost proizvoda, što Potrošač može učiniti na nekim od kontaknih telefona ili elektronskim putem slanjem elektronske pošte na webshop@augusto.rs. Potrošač je obavezan da reklamirane proizvode, zajedno sa odštampanim, popunjenim i potpisanim Obrascem za reklamaciju pošalje putem preporučene pošte na adresu Prodavca.

Potrošačev zahtev za reklamacijom biće razmotren u najkraćem mogućem vremenskom periodu i Potrošač će odgovor dobiti pisanim ili elektronskim putem od Prodavca, najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana podnošenja zahteva. Odgovor na reklamaciju mora da sadrži odluku da li se uvažava reklamacija ili ne, kao i obrazloženje, konkretan predlog i rok za rešavanje. Rok ne može da bude duži od 30 (trideset) dana, od dana podnošenja zahteva za reklamacijom.

Trošak dostave nesaobraznih proizvoda snosi Potrošač, s tim da ukoliko se ustanovi da je reklamacija usvojena, Potrošač ima pravo za refundaciju troškove dostave.

U skladu sa odredbama Zakona, Prodavac je objavio „Pravilnik o postupanju po reklamaciji potrošača za proizvode kupljene preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs“ i njime definiše postupak rešavanja reklamacija Potrošača koji je proizvode kupio putem preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs.

Zvaničan Pravilnik o postupanju po reklamaciji potrošača za proizvode kupljene preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs možete pronaći ovde

Izjava o reklamaciji na nesaobraznost saobraznost proizvoda po zaključenom ugovoru o prodaji na daljinu za nesaobraznost proizvoda možete preuzeti ovde

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „Poručite“, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

STUPANJE NA SNAGU, IZMENE

Verzija: 1.0

Ova Pravila stupaju na snagu i važe od: 01.01.2021.godine.

Zadržavamo pravo da ažuriramo Prava i obaveze potrošača i sav sadržaj koji se nalazi na sajtu u bilo koje vreme, bez najave unapred. Sve ove promene stupaju na snagu nakon što budu objavljene na sajtu, stoga Vas upozoravamo da proveravate ova Prava i obaveze Potrošača periodično, s obzirom na to da Vas obavezuje trenutna verzija. Ukoliko imamo Vašu e-mail adresu, poslaćemo Vam obaveštenje o svim promenama.

Ukoliko nastavite da koristite naš sajt nakon ovih izmena to će podrazumevati Vašu saglasnost sa izvršenim izmenama.

Opšti uslovi ugovora

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) preduzeće Augusto doo Beograd svoje cenjene Potrošače koji proizvode kupuju preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs

O B A V E Š T A V A    P O T R O Š A Č E   O

IDENTIFIKACIJA PREDUZEĆA

Prodaja proizvoda preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs obavlja se u okviru registrovane delatnosti preduzeća Augusto doo Beograd, Sarajevska 47, 11000 Beograd, matični broj: 20500344 PIB: 105960164, www.augusto.rs, webshop@augusto.rs

INTELEKTUALNA SVOJINA

Sadržaj koji se nalazi na internet sajtu www.augusto.rs zaštićeni su našim pravom intelektualne svojine. Kopiranje sadržaja ili deo sadržaja bez naše pisane dozvole je protiv našeg prava intelektualne svojine. Ukoliko primetimo da su ova prava u nekom smislu ugrožena, preuzećemo pravne korake radi zaštite naših prava intelektualne svojine.

USLOVI KUPOVINE

Online prodavnica na internet sajtu www.augusto.rs posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o zaštiti potrošača i svim ostalim važećim zakonima i pozitivnim propisima u Republici Srbiji. Detaljni uslovi kupovine navedeni su u daljem tekstu te Vas molimo da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu. Registracijom i korišćenjem internet sajtu www.augusto.rs smatra se da ste u potpunosti upoznati i saglasni sa ovde navedenim Uslovima kupovine i da ih prihvatate. Ukoliko se sa istima ne slažete i ne prihvatate ih, molimo Vas da ne koristite ovaj sajt.

Opšti uslovi ugovora

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs smatra prodajom na daljinu.

Naš Ugovor o prodaji na daljinu možete preuzeti ovde

PORUČIVANJE PROIZVODA

Poručivanje je prvi korak u kupovini preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs. Nakon što odaberete proizvode i smestite ih u korpu, možete obaviti poručivanje. Proizvodi će biti rezervisani isključivo kada je porudžbina poslata tj porudžbina zaključena. Ukoliko proizvodi stoje u korpi i porudžbina nije poslata tj nije zaključena, ti proizvodi nisu rezervisani za Vas i bilo koji drugi korisnik može da ih poruči. Moguće je da istovremeno više korisnika izabere isti proizvod a nemamo dovoljnu količinu, u tom slučaju se gleda ko je ranije zaključio porudžbinu, a o tome ćete biti obavešteni. Nakon što pošaljete porudžbinu, u roku od nekoliko sekundi stiže Vam obaveštenje o Prijemu porudžbine na e-mail koji ste ostavili, sa dodeljenim brojem porudžbine, prikazom poručenih proizvoda i iznosom koji sadrži PDV, dok iznos poštarine NIJE uračunat. Poručivanje mogu obavljati fizička i pravna lica. Potrošač prilikom kreiranja porudžbine pritiskom na taster „Poručite“ preuzima obavezu plaćanja i preuzimanja naručenih proizvoda.

KUPOVINA PROIZVODA

Kupovina preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs je veoma jednostavna i možete izvršiti kao registrovani korisnik ili kao GOST (jednokratna porudžbina). Izaberite proizvode koje želite, podesite željenu količinu i pritisnite dugme „Dodaj u korpu“. U polje KORPA, unesite svoje lične podatke i pošaljite nam porudžbinu.

Nakon poručivanja, Vaša porudžbina ulazi u status obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi proizvod/i dostupan i neoštećen u toku skladištenja. Nakon obrade porudžbine, naše kolege će Vas nazvati na telefon koji ste priložili uz porudžbinu radi obaveštenje o statusu porudžbine.

ISPORUKA POŠILJKE

Svi proizvodi poručeni radnim danima (ponedeljak – petak ) do 14h biće otpremljena iz našeg magacina istog dana. Proizvodi koje poručite posle 14h pakujemo i šaljemo narednog dana. Subotom, nedeljom i praznicima porudžbine se primaju, ali se roba ne otprema. Kurirske službe preuzimaju pakete u našem prodajnom salonu isključivo radnim danima (ponedeljak – petak ).

U slučaju da je roba poručena do 14h, ali zbog nekih nepredviđenih problema nismo u mogućnosti da Vam pošaljemo proizvode istog dana, bićete kontaktirani.

Rok isporuke poručene robe je 24-48h, a vikendom se ne vrši otpremanje niti dostavljanje. Subota se isto smatra vikendom!

Više informacije o isporuci, o ceni isporuke i o podnošenju reklamacije oštećene robe prilikom transporta možete pogledati na stranicu ISPORUKA POŠILJKE.

NAČIN PLAĆANJA U INTERNET PRODAVNICI

Fizička lica poručene proizvode preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs plaćaju pouzećem, odnosno plaćaju gotovinom kuriru predstavniku kurirske službe, prilikom isporuke.

Pravna lica imaju mogućnost plaćanja robe putem predračuna/računa ili gotovinskog računa na ime preduzeća.

Ovim putem Vas obaveštavamo da je prodajna cena proizvoda naznačena uz svaki proizvod i da istaknuta cena sadrži PDV. Usluga isporuke proizvoda nije uračunata u cenu proizvoda, i cenu usluge isporuke posebno dodaje kurirska služba uz svaku porudžbenicu po zvaničnom cenovniku kurirske službe, koja će vršiti dostavu.

ODUSTANAK OD UGOVORA

Svaki kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora o kupovini zaključenog na daljinu, iz bilo kog razloga u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda. Jedini preduslov je da proizvodi nisu korišćena i da su originalno zapakovani i vraćeni u pakovanju u kom su isporučeni zajedno sa fiskalnim isečkom-računom i Obrascem o odustanku koju možete pronaći ovde

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora:

– proizvodi koji su namenski naručuje na zahtev Potrošača,

– proizvodi proizvedene prema posebnim zahtevima Potrošača ili jasno personalizovani,

– proizvodi koji su kupljeni u maloprodajnim objektima, s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.

Za više informacije pogledajte stranicu Prava i obaveza potrošača

SAOBRAZNOST I GARANCIJA

Augusto doo Beograd je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine, od dana prelaska rizika na Potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti prilikom montiranja rezervnog dela. Pravo na saobraznost Potrošača gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda, kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca ili proizvođača. Takođe, nesaobraznim se ne mogu smatrati proizvodi koji su nastali nesaobrazni zbog elementarnih nepogoda, udara groma, udara električne energije ili uzroka koji nastala od drugog neispravnog dela što nije sastavni deo proizvoda na koji se odnosi reklamacija.

Zakon o zaštiti potrošača omogućava Potrošaču da izjasni nesaglasnost proizvoda, to možete učiniti na nekih od kontaknih telefona ili elektronskim putem na webshop@augusto.rs. Potrebno će biti da reklamirani proizvod, zajedno sa odštampanim, popunjenim i potpisanim Obrascem za nesaobraznost pošaljete putem preporučene pošte na adresu: Augusto doo Beograd, Sarajevska 47, 11000 Beograd.

Vaš zahtev za reklamaciju biće uzet u razmatranje u najkraćem mogućem vremenskom periodu i odgovor ćete dobiti pisanim ili elektronskim putem, najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana podnošenja zahteva. Odgovor na reklamaciju mora da sadrži odluku da li se uvažava reklamacija ili ne, kao i obrazloženje, konkretan predlog i rok za rešavanje. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Trošak dostave nesaobraznog dela snosi Potrošač, s tim da ukoliko se ustanovi da je reklamacija usvojena, Potrošač ima pravo za refundaciju troškova dostave.

U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Augusto doo Beograd objavio je Pravilnik i njime definiše postupak rešavanja reklamacija Potrošača koji je proizvode kupio preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs

Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu preko online prodavnice putem internet sajta www.augusto.rs možete pronaći ovde

Obrazac za nesaobraznost robe možete preuzeti ovde

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „Poručite“, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

U preduzeću Augusto doo Beograd cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa našom kompanijom.

preduzeću Augusto doo Beograd će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije internet sajta www.augusto.rs, kako bi Vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa Vama. Zaposleni u preduzeću Augusto doo Beograd su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.

Više informacije možete pogledati na stranicu Politika privatnosti

OPIS PROIZVODA

Augusto doo Beograd nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Augusto doo Beograd ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez greške.

Ukoliko imate neku primedbu, sugestiju ili želite neke dodatne informacije o proizvodu, možete nam se obratiti elektronskim putem na webshop@augusto.rs ili pozivom na telefon: . Molimo Vas da u oba slučajeva napomenite koji je naziv proizvoda i šifra proizvoda.

Hvala Vam na saradnju.

STUPANJE NA SNAGU, IZMENE

Verzija: 1.0

Ova pravila stupaju na snagu i važe od: .01.01.2021.godine

Zadržavamo pravo da ažuriramo ove Opšte uslove korišćenja i sav sadržaj koji se nalazi na sajtu u bilo koje vreme, bez najave unapred. Sve ove promene stupaju na snagu nakon što budu objavljene na sajtu, stoga Vas upozoravamo da proveravate Opšte uslove korišćenja periodično, s obzirom na to da Vas obavezuje trenutna verzija. Ukoliko imamo Vašu e-mail adresu, poslaćemo Vam obaveštenje o svim promenama.

Ukoliko nastavite da koristite naš sajt nakon ovih izmena to će podrazumevati Vašu saglasnost sa izvršenim izmenama.

Ukoliko niste saglasni sa Opštim uslovima korišćenja i Pravilima o zaštiti ličnih podataka, molimo Vas da ne koristite ovaj sajt.